Wizyty / Najczęstsze pytania

Umawianie wizyt

Pytania dotyczące rejestracji wizyt.

1. Czy na wizytę trzeba się umawiać?

Tak. W naszej przychodni należy umawiać się na wizyty. Można to zrobić za pośrednictwem strony internetowej lub telefonicznie.

Głównym celem rejestracji wizyt jest zwiększenie komfortu Państwa i naszych pacjentów – im krótszy czas oczekiwania w poczekalni, tym mniej stresu dla Waszego pupila!

Należy jednak pamiętać, że w pracy przychodni zdarzają się przypadki wymagające natychmiastowej interwencji, więc godzina wejścia do gabinetu może się różnić od tej, na którą się rejestrowaliście. Prosimy o zrozumienie i empatię wobec osób, których Przyjaciel cierpi i potrzebuje pilnej pomocy!

2. Co zrobić, jeśli mój zwierzak czuje się bardzo źle, a w grafiku nie ma już wolnych terminów?

Jeśli sytuacja jest poważna i nie można zwlekać z wizytą, mogą Państwo skontaktować się z nami telefonicznie lub po prostu przyjechać do lecznicy bez umówienia.

Pacjenci w stanie ciężkim są przyjmowani poza kolejnością. Pozostałe niezarejestrowane osoby będą obsługiwane w kolejności przybycia, pomiędzy umówionymi pacjentami.

Zabiegi i diagnostyka

Pytania dotyczące zabiegów chirurgicznych, stomatologicznych i badań diagnostycznych.

1. Chcę umówić mojego pupila na zabieg operacyjny/stomatologiczny. Czy mogę zrobić to przez internet?

W przypadku zabiegów chirurgicznych i stomatologicznych konieczna jest wcześniejsza wizyta w przychodni. Lekarz weterynarii oceni skalę planowanego zabiegu, stan ogólny pacjenta, zleci ewentualne badania dodatkowe i dopiero po ich przeprowadzeniu zwierzę zostanie zakwalifikowane do zabiegu.

Z tego względu zabiegi operacyjne i stomatologiczne umawiane są wyłącznie osobiście lub telefonicznie!

2. Mój pupil ma mieć pobraną krew. Czy muszę go jakoś specjalnie przygotować?

Tak. Przed pobraniem krwi pacjent musi być min. 8 godzin na czczo tzn. bez jedzenia. Może jednak w tym czasie swobodnie pić wodę.

W przypadku pacjentów (i klientów) źle znoszących procedurę pobrania krwi, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny z przychodnią. Dysponujemy lekami wyciszającymi i łagodzącymi stres, które sprawią, że wizyta nie będzie tak obciążająca dla Was i Waszego zwierzęcia.

3. Mam dostarczyć próbki kału/moczu do badania. Jak je przechować? Czy muszę umawiać się na wizytę, żeby je dostarczyć?

Próbki moczu należy dostarczyć do gabinetu w możliwie najkrótszym okresie czasu od pobrania, nie dłuższym niż 4-6 godzin. Do czasu dostarczenia należy przechować je w lodówce. Sugerujemy, żeby próbki moczu pobierać i dostarczać w godzinach porannych. Można to zrobić również w sobotę do godziny 11:00.

Zbiorcze próbki kału muszą być również przechowywane w warunkach chłodniczych. Można dostarczyć je do przychodni o dowolnej porze w naszych godzinach otwarcia.

W obu przypadkach nie trzeba rejestrować się na wizytę.

Leki

Leki stosowane przewlekle, odrobaczanie, ochrona przeciw kleszczom.

1. Przyszedł czas na kolejne odrobaczenie. Muszę zabezpieczyć swojego pupila przeciw kleszczom. Kończą nam się leki stosowane przewlekle. Czy w związku z tym muszę umawiać się na wizytę?

W takich sprawach mogą Państwo zgłosić się bez rejestracji do dyżurującego lekarza lub technika weterynarii. Można również wysłać nam z wyprzedzeniem wiadomość SMSową lub maila i poprosić o przygotowanie leków dla Waszego pupila, co usprawni proces ich wydania.

Umów konsultację dla swojego pupila.

Zadbajmy o jego zdrowe, długie i szczęśliwe życie.

umów wizytę

Zapraszamy do zapisywania się na wizyty przez stronę: rejestracja.jamnikijezeispolka.pl

Facebook